loader

Reklamacje i zwroty

Zakupiony towar w naszym sklepie internetowym lub stacjonarnym możesz zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy, że napiszesz do nas maila (kontakt@venettocaffe.com) i podasz nam następujące informacje: numer zamówienia, zwracany towar, adres i preferowaną datę odbioru zwracanych zakupów przez naszego kuriera.

  • jeśli nie odpowiadają Ci ustalenia terminowe z naszym kurierem, musisz samodzielnie i na własny koszt nadać do nas paczkę lub zwrócić ją bezpośrednio, w naszej palarni
  • możesz zwrócić wszystkie produkty, o ile opakowania kawy nie są otwarte,
  • kawy z opakowaniami personalizowanymi nie podlegają reklamacji ani zwrotowi,
  • w przypadku gdy dokonywałeś płatności przy użyciu karty płatniczej, zwrot środków zostanie wykonany na tę samą kartę,
  • zwrot środków następuje do 7 dni, od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę

 

Jeżeli masz pytania dotyczące reklamacji, odezwij się do nas.

 

Reklamowany towar wyślij na dane podane poniżej:
VENETTO Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 60,
43-450 Ustroń, Polska

 

Formularz odstąpienia od umowy

Moje konto
Koszyk

Twój koszyk jest pusty
Daj się zasmakować