Reklamacje i zwroty
Zakupiony towar w naszym sklepie internetowym lub stacjonarnym możesz zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy, że napiszesz do nas maila (kontakt@venettocaffe.com) i podasz nam następujące informacje: numer zamówienia, zwracany towar, adres i preferowaną datę odbioru zwracanych zakupów przez naszego kuriera.
- jeśli nie odpowiadają Ci ustalenia terminowe z naszym kurierem, musisz samodzielnie i na własny koszt nadać do nas paczkę lub zwrócić ją bezpośrednio, w naszej palarni
- możesz zwrócić wszystkie produkty, o ile opakowania kawy nie są otwarte,
- kawy z opakowaniami personalizowanymi nie podlegają reklamacji ani zwrotowi,
- w przypadku gdy dokonywałeś płatności przy użyciu karty płatniczej, zwrot środków zostanie wykonany na tę samą kartę,
- zwrot środków następuje do 7 dni, od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę
Jeżeli masz pytania dotyczące reklamacji, odezwij się do nas.
Reklamowany towar wyślij na dane podane poniżej:
VENETTO Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 60,
43-450 Ustroń, Polska